• Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Skip to main content
SHAREs Logo
Közösségi energia
Tudástér

A SHAREs projekt magyar tudástere

  • Gyűjts ötleteket!
    • Hírek
    • Sikersztorik
    • Videók
    • Nézz körül itthon és külföldön!
  • Gyűjts információkat!
    • Projektkoncepciók
    • Finanszírozás
    • Jogszabályok
    • Fogalomtár
    • GYIK
  • Készülj fel!
    • Eszközök
      • 💡Hazai segédeszközök gyűjteménye
      • 💡Nemzetközi segédeszközök gyűjteménye
    • Döntéshozói mátrix
    • Fotóalbum
  • Szerezz tagokat!
    • Célcsoport profilok
    • Tagtípusok
    • Üzenetek
    • Kommunikációs tevékenységek
    • Szerkeszthető sablonok
  • Lépj a tettek mezejére!
    • Hogyan kezdj hozzá?
    • Határozd meg a projektedet!
    • Lépj kapcsolatba velünk!
  • Show Search
Hide Search
Főoldal/Szerkeszthető sablonok/Kommunikációs tartalomtervező

Kommunikációs tartalomtervező

Nem kell profi sajtósnak lenned ahhoz, hogy sikeresen használhasd a különböző kommunikációs csatornákat. Ha be akarsz robbanni a közösségi médiába, érdemes felkészülnöd. A – még nehéz, stresszes időkben is – rendszeres, magas színvonalú posztokhoz célszerű legalább egy hónappal előre megtervezni az üzeneteket – erre találtuk ki ezt az ügyes kis tervezőnaptárt. De persze ez ne tartson vissza a spontán posztolástól, ha aktuális témákról akarsz írni!

©geralt / 25219 images

Letöltés

  • Kommunikációs tartalomtervező

A kommunikációs tartalomtervező lehetővé teszi, hogy…

… rendszerben átlásd az egész évre szóló kommunikációs tevékenységeidet, és előre tudj tervezni. Letöltheted az Excel-fájlt, és a saját igényeidhez igazíthatod. Töltsd ki a projekted fontos mérföldköveivel, hogy ne felejtsd el kommunikálni őket!

… ötleteket gyűjts az üzeneteidhez. A projekt első három hónapjára gyűjtöttünk olyan üzeneteket, amelyekkel tájékoztathatod a célcsoportodat a projekted haladásáról. A tartalmi terv alapértelmezés szerint januárban kezdődik, de nyugodtan másold be és illeszd be az üzeneteket attól a hónaptól kezdődően, amikor projekted elindul.

… a példabejegyzések arra szolgálnak, hogy ötleteket adjanak a fontos dátumokkal kapcsolatban, pl. Valentin-nap, karácsony vagy jeles események.

Adunk néhány tippet, ha megtervezed a saját közösségi média jelenlétedet:

Igen

→  Fogalmazz könnyed stílusban!

→  Alkalmazz történetmesélő technikákat!

→  Tedd közzé a rendezvények időpontját előre, akár többször is „Írd be a naptárba!” felszólítással, és változtasd a tartalmat például az előkészületek ismertetésével, az előadók bemutatásával vagy néhány példaértékű napirendi pont előzetes ismertetésével!

Ne

→  Ne használd a projekt oldalát a nem hozzá kapcsolódó tartalmak közzétételére!

→  A fontos megbeszéléseket ne csak online vezesd le; időnként jó, ha személyesen is megbeszéljük a dolgokat!

→  Ne használj túl sok hashtaget # !

→  Ne posztolj olyasmit, amit személyesen sem mondanál el valakinek: például ne írj rosszat valakiről/versenytársakról; a negatív megjegyzések visszaütnek!

→  Ne foglalkozz a trollokkal! Hagyd figyelmen kívül a megjegyzéseiket, és helyette, ahogy már említettük, folytass időnként személyes beszélgetéseket!

→ Ne ossz meg más helyről olyan bejegyzéseket, amiket nem ellenőriztél, vagy nem ellenőrizted, hogy törvényes forrásból származnak-e!

Ha szeretnéd megtudni, hogyan használhatod a közösségi média csatornáit, hogy a lehető legjobban elérd a potenciális tagjaidat, tekintsd meg, hogyan használd a közösségi médiát.

Icons by icons8

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • A projektről
  • Kapcsolat
  • Impresszum és felelősségvállalás
  • Adatvédelem