Az általános cél az, hogy minél több résztvevőt nyerj meg az energiaközösségeteknek. A multiplikátorok segítenek az energiaközösségetek hírét vinni. A multiplikátorok megcélzása és meggyőzése a projektetekről nagyobb és gyorsabb elérést eredményez – vagyis sokkal gyorsabban ér el több emberhez. Ráadásul az emberek jobban megbíznak a közösség bevált és megbízható tagjaitól származó ajánlásokban, ennélfogva, ha valaki olyasvalakitől hallanak az energiaközösségi projektedről, akit ismernek és akiben megbíznak (itt: a multiplikátor). A multiplikátorok fontosak az energiaátállás társadalmi elfogadottságának növeléséhez.
Mi a célja ennek a kommunikációs stratégiának?
Ez a szakasz útmutatást ad arra vonatkozóan, hogyan motiválhatod a multiplikátorokat az üzenet terjesztésére. Segít azonosítani a potenciális multiplikátorokat a lakókörzetedben, és különböző kommunikációs tevékenységek révén megcélozni őket a megfelelő üzenetekkel.
Célcsoport – kivel kommunikálsz?
Az itt felsorolt célközönségek példák a potenciális multiplikátorokra.