• Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Skip to main content
SHAREs Logo
Közösségi energia
Tudástér

A SHAREs projekt magyar tudástere

  • Gyűjts ötleteket!
    • Hírek
    • Sikersztorik
    • Videók
    • Nézz körül itthon és külföldön!
  • Gyűjts információkat!
    • Projektkoncepciók
    • Finanszírozás
    • Jogszabályok
    • Fogalomtár
    • GYIK
  • Készülj fel!
    • 💡Hazai segédeszközök gyűjteménye
    • Fotóalbum
    • 💡Nemzetközi segédeszközök gyűjteménye
  • Szerezz tagokat!
    • Célcsoport profilok
    • Tagtípusok
    • Üzenetek
    • Kommunikációs tevékenységek
    • Szerkeszthető sablonok
  • Lépj a tettek mezejére!
    • Hogyan kezdj hozzá?
    • Határozd meg a projektedet!
    • Lépj kapcsolatba velünk!
  • Show Search
Hide Search
Főoldal/Tagtípusok/Hogyan érd el a multiplikátorokat?

Hogyan érd el a multiplikátorokat?

Az általános cél az, hogy minél több résztvevőt nyerj meg az energiaközösségeteknek. A multiplikátorok segítenek az energiaközösségetek hírét vinni. A multiplikátorok megcélzása és meggyőzése a projektetekről nagyobb és gyorsabb elérést eredményez – vagyis sokkal gyorsabban ér el több emberhez. Ráadásul az emberek jobban megbíznak a közösség bevált és megbízható tagjaitól származó ajánlásokban, ennélfogva, ha valaki olyasvalakitől hallanak az energiaközösségi projektedről, akit ismernek és akiben megbíznak (itt: a multiplikátor). A multiplikátorok fontosak az energiaátállás társadalmi elfogadottságának növeléséhez.

Mi a célja ennek a kommunikációs stratégiának?

Ez a szakasz útmutatást ad arra vonatkozóan, hogyan motiválhatod a multiplikátorokat az üzenet terjesztésére. Segít azonosítani a potenciális multiplikátorokat a lakókörzetedben, és különböző kommunikációs tevékenységek révén megcélozni őket a megfelelő üzenetekkel.

Célcsoport – kivel kommunikálsz?

Az itt felsorolt célközönségek példák a potenciális multiplikátorokra.

Helyi politikusok

Megbízható véleményvezérek és a közösségükben befolyásos vezetők; sok ember részvételét tudják biztosítani. További információ

Egyesületek és civil szervezetek

Megbízhatóak és jó kapcsolatokkal rendelkeznek a közösségben; nagyon erős közösségi szellemmel és kihasználatlan erőforrásokkal (pl. tető) rendelkeznek. További információ

Diákok

Szabadidejük van, de nincs jövedelmük; rávehetik szüleiket, hogy csatlakozzanak a közösségedhez. További információ

Egyetemisták

Környezettudatosak, sok a szabadidejük, de csak kis megtakarításuk van. További információ

Nézd meg a teljes profilokat, és tudj meg többet a célcsoportokról!

Előnyök – hogyan profitál a célközönség
az ő részvételükből?

Különböző célcsoportokat különböző érvekkel lehet meggyőzni az energiaközösségek értékéről. Ezek az érvek a csoport által elérhető konkrét előnyökön alapulnak.

Helyi politikusok:

✓  Javuló megítélés

✓  Regionális értékteremtés

Egyesületek:

✓  Regionális értékteremtés és társadalmi összetartozás

✓  További tagok a javuló megítélésnek köszönhetően

Diákok, egyetemisták és gyakornokok:

✓  Részvétel az energiaátmenetben

✓  Lehetőség a világ jobbá tételére

✓  Aktív küzdelem a klímaváltozás ellen

 

Ezen kívül egyetemisták és gyakornokok számára:

✓  Tapasztalatok és ismeretek elsajátítása az új technológiákról

✓  Szervezési készségek elsajátítása

Icons by icons8

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • A projektről
  • Kapcsolat
  • Impresszum és felelősségvállalás
  • Adatvédelem