Azokat nevezhetjük „fogyasztóknak”, akik az energiát (megújuló) energiaközösségeken keresztül kapják. A hagyományos energiafogyasztókkal ellentétben, akik a társadalomban passzívabb szerepet játszanak, ezek a fogyasztók egy energiaközösséghez való tartozásukkal az energiafordulat felelős mozgatórugóivá válnak. Az energiafordulat általánosan szükséges széles körű elfogadásához elengedhetetlen, hogy meggyőzzük őket arról, hogy az energiaközösség tagjaivá váljanak.
Mi a célja ennek a kommunikációs stratégiának?
Ez a szakasz útmutatást ad arra vonatkozóan, hogyan motiválhatod a hagyományos ügyfeleket arra, hogy az energiaközösségetek tagjává váljanak. Segít azonosítani a potenciális fogyasztókat a lakókörzetedben, és különböző kommunikációs tevékenységek révén megfelelő üzenetekkel megcélozni őket. Nem csak a potenciális fogyasztókat, hanem a napelemes HMKE-vel rendelkező embereket is szeretnéd elérni? Akkor kattintson ide.
Célcsoport – kivel kommunikálsz?
Az itt felsorolt célközönségek példák a potenciális fogyasztókra. Ezekben a fogyasztói csoportokban közös, hogy nem rendelkeznek nagy pénzügyi forrásokkal. Ez azt jelenti, hogy az energiaközösségeteknek részeként csak villamosenergiát vásárolhatnak, ám saját termelőberendezést nem építhetnek.