• Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Skip to main content
SHAREs Logo
Közösségi energia
Tudástér

A SHAREs projekt magyar tudástere

  • Gyűjts ötleteket!
    • Hírek
    • Sikersztorik
    • Videók
    • Nézz körül itthon és külföldön!
  • Gyűjts információkat!
    • Projektkoncepciók
    • Finanszírozás
    • Jogszabályok
    • Fogalomtár
    • GYIK
  • Készülj fel!
    • 💡Hazai segédeszközök gyűjteménye
    • Fotóalbum
    • 💡Nemzetközi segédeszközök gyűjteménye
  • Szerezz tagokat!
    • Célcsoport profilok
    • Tagtípusok
    • Üzenetek
    • Kommunikációs tevékenységek
    • Szerkeszthető sablonok
  • Lépj a tettek mezejére!
    • Hogyan kezdj hozzá?
    • Határozd meg a projektedet!
    • Lépj kapcsolatba velünk!
  • Show Search
Hide Search
Főoldal/Tagtípusok/Hogyan érd el a fogyasztókat?

Hogyan érd el a fogyasztókat?

Azokat nevezhetjük „fogyasztóknak”, akik az energiát (megújuló) energiaközösségeken keresztül kapják. A hagyományos energiafogyasztókkal ellentétben, akik a társadalomban passzívabb szerepet játszanak, ezek a fogyasztók egy energiaközösséghez való tartozásukkal az energiafordulat felelős mozgatórugóivá válnak. Az energiafordulat általánosan szükséges széles körű elfogadásához elengedhetetlen, hogy meggyőzzük őket arról, hogy az energiaközösség tagjaivá váljanak.

Mi a célja ennek a kommunikációs stratégiának?

Ez a szakasz útmutatást ad arra vonatkozóan, hogyan motiválhatod a hagyományos ügyfeleket arra, hogy az energiaközösségetek tagjává váljanak. Segít azonosítani a potenciális fogyasztókat a lakókörzetedben, és különböző kommunikációs tevékenységek révén megfelelő üzenetekkel megcélozni őket. Nem csak a potenciális fogyasztókat, hanem a napelemes HMKE-vel rendelkező embereket is szeretnéd elérni? Akkor kattintson ide.

Célcsoport – kivel kommunikálsz?

Az itt felsorolt célközönségek példák a potenciális fogyasztókra. Ezekben a fogyasztói csoportokban közös, hogy nem rendelkeznek nagy pénzügyi forrásokkal. Ez azt jelenti, hogy az energiaközösségeteknek részeként csak villamosenergiát vásárolhatnak, ám saját termelőberendezést nem építhetnek.

Kisgyerekesek

Lefoglalják őket a hétköznapok; kevés idejük és pénzük van arra, hogy energiaprojektekbe fektessenek. További információk

Nagyszülők

A nagy megbízhatóságú, biztonságos befektetések iránt érdeklődnek. További információk

Egyetemisták és gyakornokok

Környezettudatosak, sok a szabadidejük, de csak kis megtakarításuk van. További információ

Alacsony jövedelműek

Alig van idejük és pénzük az alacsony jövedelem és a nehéz munkakörülmények miatt. További információ

Háztartások sok szabadidővel

van idejük, de csak korlátozott költségvetéssel rendelkeznek; közösségi szelleműek. További információ

Most rajtatok a sor: kiket tudnátok elképzelni, akik az energiaközösségetekben fogyasztókká válhatnának? Nézd meg a teljes profilokat, és tudj meg többet a célcsoportokról!

Előnyök – hogyan profitál a célközönség
az ő részvételükből?

Különböző célcsoportokat különböző érvekkel lehet meggyőzni az energiaközösségek értékéről. Ezek az érvek a csoport által elérhető konkrét előnyökön alapulnak.

Kisgyerekesek, nagyszülők, egyetemisták, alacsony jövedelműek és sok szabadidejű háztartások

✓  Függetlenség az energiaár-ingadozásoktól

✓  Regionális értékteremtés

✓  Pénzügyi előnyök

✓  Közösségi szellem

Kifejezetten egyetemistáknak:

✓  Tiszta lelkiismeret

✓  Részvétel a zöld energiaátmenetben

✓  Kedvező éghajlati hatás

Icons by icons8

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • A projektről
  • Kapcsolat
  • Impresszum és felelősségvállalás
  • Adatvédelem