A befektetők fő jellemzője az, hogy szeretnének (és tudnak is) befektetni a (megújuló) energiaforrásokba. A befektetők kulcsfontosságúak egy sikeres energiaközösség számára. Számukra az energiaközösséged lehetőséget jelent arra, hogy magántőkéjüket fenntartható projektekbe fektessék. Az előnyük a megtermelt energia fogyasztása mellett a gazdasági szempontokban rejlik: profitálnak a befektetés megtérüléséből, amelyet az energiaközösség hoz.
Mi a célja ennek a kommunikációs stratégiának?
Ez a szakasz útmutatást nyújt arra vonatkozóan, hogyan érd el a potenciális befektetőket, és hogyan győzd meg őket arról, milyen előnyökkel jár, ha pénzüket energiaközösségek építésébe vagy bővítésébe fektetik. Segít azonosítani a potenciális fogyasztókat a lakókörzetedben, és különböző kommunikációs tevékenységek révén megfelelő üzenetekkel megcélozni őket.
Célcsoport – kivel kommunikálsz?
A célközönséged a potenciális befektetők: